З
метою збереження бібліотечного фонду, виховання бережливого ставлення та любові
до навчальної книги, як джерела інформації в школі проводився Тиждень
підручника. Згідно плану роботи шкільної бібліотеки, термін його проведення було
невимушено перервано канікулами. Отже, дата проведення Тижня припала на 22-24 жовтня і продовжилась 1-2 листопада.
В рамках Тижня учні переглянули книжкову
виставку альтернативних та експериментальних підручників. Особливо зацікавила
дітей експозиція « Під-
ручники, за якими
навчалися ваші батьки».
Цікаво пройшов бібліотечний урок «Звідки
до нас прийшла книга» в першому класі. Маленькі учні дізналися про те, з чого
виробляють папір, і як багато людей працює над тим, щоб вони мали змогу тримати
в руках новенькі підручники.
Було проведено конкурс на кращу закладку
для учнів початкових класів,
який мав за мету не
лише безпеку сторінок підручника, а й естетичне
оформлення виробу. Які тільки матеріали не
використовували діти в своїй роботі! Це
кольоровий папір, фольга, стрічки, муліне тощо. А були й такі, які могли
й зашкодити книзі – намистинки, ракушки, об»ємні блискітки. Журі визначило
призові місця: переможцями конкурсу стали другокласники ( кл. керівник О.М.
Форостовська), друге місце завоювали учні третього класу (кл. керівник Ісай
Г.Г.), а третє місце поділили між собою учні 1-ого та 4-ого класів.
Рейд- перевірка стану збереження шкільних
підручників залишила приємне враження. Найкраще відносяться до цього
початківці. Хоч окремі підручники у них 2002 року видання, та в кожного учня
вони обгорнені, підписані, мають закладку. Учнів основної школи ( 5-9 кл), які
недбало відносяться до своїх навчальних книжок, не виявлено. Найкращий стан
збереження в учнів 8 класу.
В учнів 10 та 11
класу - нові підручники, тому мають належний вигляд.
Тема рейду –
перевірки підручників знайшла продовження в бесіді « Як працювати з
підручником» для учнів 4 класу. Учні 7-8 класу оглянули експозицію « Всезнаючі
книги». Працювала «Книжкова лікарня». Найкращими
«лікарями» визнано
учнів 4 класу.
Під час канікул вчителі спілкувалися з
приводу шкільного підручника та
його проблем: як
працюється з дефіцитом підручників, що краще: власний підручник, чи бібліотечний,
бути з поганим підручником чи без нього.
Найприємнішим підсумком Тижня
підручника є новина – шкільний бібліотечний фонд поповнився 110 примірниками
«дефіцитних» підручників за
рахунок коштів
благодійників…… |